23 augustus 2014

Hoe gaat het met mijn kanjertje Nick!

Hoe erg, ik verwaarloos mijn blog helemaal, sorry daarvoor, maar het is ook zo heftig allemaal en zit hele dagen in het ziekenhuis en als ik thuis kom is het meestal al 22.30 uur en ben ik te moe om nog wat te doen. Ook laat ik mijn tranen dan de vrije loop, hou me sterk, zover als dat kan, als ik bij mijn kanjertje ben maar het moment dat ik hem moet achterlaten in het ziekenhuis dat zal nooit wennen. Poehee wat vind ik dat toch zwaar als je hem dan ziet liggen met die angstige oogjes, maar heb ook nog Dani thuis die mij ook zo moet missen en wil hem ook nog wat aandacht kunnen geven. Hier weer alle berichten die ik dagelijks op Facebook plaats voor degenen die geen Facebook hebben of mij niet volgen daar. 

Dag 5. De operatie gisteren ging helaas niet door. Hij stond nog om 23.00 uur ingepland maar door een spoedgeval verplaatst naar vandaag na 12.00 uur maar was net op tijd en heb hem nog even gezien maar hij is nu al onderweg naar de OK. En eventjes een ietsepietsie positief bericht de nierdokter is net langs geweest en zoals het er nu uitziet lijkt het er naar dat zijn nieren gelukkig nog wat doen ook al is dat maar voor ongeveer 15%. Ook al is dat een momentopname maar man oh man wat klonk dat als muziek in mijn oren. Allemaal weer duimen dat dat zo blijft. Nu afwachten wat de uroloog na de operatie te zeggen heeft. Eindelijk een positief berichtje deze week pffff.


Dag 6. Hier ben ik weer met een update wat betreft mijn kanjertje Nick. Uit de operatie van gisteren is gebleken dat hij een aangeboren afwijking van zijn blaas heeft, de naam ben ik even kwijt, die de afgelopen 13 jaar ervoor heeft gezorgd dat er telkens urine naar zijn nieren terugliep met als gevolg falende nieren en die er op een gegeven moment helemaal mee stoppen om hun werk te doen, namelijk de afvalstoffen uit je lichaam laten verdwijnen. En afgelopen maandag heeft dat er voor gezorgd dat Nick zijn hart ermee stopte en hij een hartstilstand kreeg door de grote hoeveelheid kalium in zijn lichaam wat dodelijk is. Zo heftig allemaal. Gisteren een heel goed gesprek gehad met een arts van het AMC. Maar die gesprekken zijn ook heel confronterend. Krijgen we Nick wel aan de dialyse in verband met het feit dat hij zich zo moeilijk laat behandelen en op welke manier gaan we dat doen, hoe krijgen we de hoeveelheid medicijnen erin, het dieet die hij zal moeten volgen ook al zoiets. We zullen het allemaal gaan beleven en leef nog steeds van moment tot moment. Hij ligt nog steeds op de IC en heel misschien mag hij van de beademing af vandaag. Ben nu bijna bij mijn mannetje en hoop heel snel weer een lachje van hem te zien die ik zo mis. Je ventje in dat grote bed te zien liggen aan al die slangen pffff zo niet leuk maar blijf sterk en ik hou hoop. Ach ja mijn vechtertje Nick wat hou ik toch van hem!



Dag 7. Zo spannend gisteren, Nick is van de beademing afgehaald en heeft nu zuurstof door zijn neus. In het begin wou meneertje niet zo goed zelf ademhalen maar is nu onder controle. De slaapmedicatie is ook gestopt en ook al was hij nog zo stoned door de morfine hoe ontzettend fijn is het om te zien dat je ventje naar je kijkt en op je reageert zover als dat ging. Gelukkig ging hij laat in de middag toch iets plassen want de katheter was er uit gehaald in de ochtend. Om die reden nog een echo gemaakt hoeveel vocht er te zien was maar gelukkkig kwam er daarna iets uit en hoefde hij niet opnieuw een katheter. De waarden waren helaas wel weer gestegen van de afvalstoffen maar dat wordt goed in de gaten gehouden met medicijnen die hij door een infuus krijgt. Alle slangetjes zijn goed afgedekt op zijn lichaam zodat hij het er niet 1, 2, 3 uit kan trekken. De nierdokter heeft gisteren verteld dat hij waarschijnlijk dinsdag wordt overgebracht naar het AMC omdat hij daar verder behandeld gaat worden. We hebben nog een hele lange weg te gaan maar zoals het er nu naar uitziet elke dag een stapje vooruit en leef van dag tot dag. Pfff wat ben ik blij dat hij er nog is! Las dat sommigen van jullie een kaartje willen sturen, zo lief. Hij ligt nu in de VU en waarschijnlijk vanaf dinsdag in het AMC. Ik heet dan wel Meijer maar Nick heet Van der Bijl. Was blij verrast toen ik gisteravond thuis kwam er lagen allemaal kaarten om ons sterkte te wensen. Zo lief en doet mij en Dani echt goed. Ben nu weer bijna bij mijn vechtertje en kijken hoe het nu gaat want ieder moment kan het weer anders zijn maar hij is in goede handen want wat zijn het allemaal toppertjes op de IC.


Dag 8. Niet zoveel nieuws te vermelden wat mijn Nick betreft. Het was gisteren natuurlijk zondag en dan zie je niet zoveel dokters als normaal. Hij lag helaas gisteren bijna de hele dag te slapen. Daar hij nu een vurige uitslag heeft op zijn lichaam een spuit gekregen om te kijken of hij ergens voor allergisch is, misschien daarom het slapen wat hij deed gedurende de dag. Ook hebben ze hem even in een stoel gezet zodat hij beter het slijm op kon hoesten. Zo zielig hij was doodsbang wat ze nu weer gingen doen en dan zie je echt hoe zwaar het voor hem is. Gewoon zelf zitten gaat nog niet laat staan zelf staan. Hij heeft nog wel zuurstof nodig. Ben er nu weer bijna en ga hem eerst flink knuffelen want ik vind het telkens zo heftig om hem 's avonds alleen achter te laten in het ziekenhuis. Ben benieuwd of de dokters vandaag weer wat meer kunnen vertellen. Elke keer weer spannend!

Dag 9. Helaas nog geen plek in het AMC vandaag. Waarschijnlijk morgen en wirdt mijn mannetje overgeplaatst waar hij verder behandeld zal worden. We hebben nog een lange weg te gaan maar wat ben ik blij dat hij er nog is die kanjer van me. Bedankt voor al jullie steun op wat voir manier dan ook. Ik put daar veel kracht uit en doet me/ons zo goed, toppertjes zijn jullie allemaal xx


Dag 10. Helaas gisteren een slechte dag. Zag Nick al steeds meer afzwakken en ademde ondanks de zuurstof heel zwaar. Op een gegeven moment begon hij over te geven na het krijgen van zijn sondevoeding en daar zat ook bloed bij. Meteen de dokters erbij, longfoto's aan zijn bed gemaakt, bloed geprikt en pfff nu weer een longontsteking erbij. Hij is ook nog zo zwak mijn mannetje. Krijgt nu antibiotica door de sonde en weer meer zuurstof. Mag niet teveel antibiotica in verband met zijn nieren die dan weer flink terug kunnen lopen en dat deden ze al helaas. Ook zijn bloedplaatjes zijn niet helemaal in orde. Dat prikken is telkens ook een crime. Tjonge tjonge wat is die dan toch sterk ondanks dat hij zo zwak is nu. Heeft het al 2 keer voor elkaar gekregen ondanks de in de houdgreep houden met zijn drietjes om de spuit of het pijpje waar ze bloed mee weghalen uit zijn vinger te grijpen met zijn hand. De laatste was zelfs door de midden gebroken. Ach ja ondanks dat hij nu zo ziek is blijft hij zijn temperament houden, het is en blijft een vechtertje dat mannetje van me! Nu weer bijna in het ziekenhuis en vandaag maar weer bezien hoe de dag zal gaan!

Dag 11. Helaas nog steeds geen plek in het AMC maar wie weet wat de dag nu weer gaat brengen. Gisteren was Nick gelukkig weer wat alerter en de antbiotica slaat gelukkig aan. De nieren zijn helaas weer wat achteruit gegaan. Elke dag is het weer een groot vraagteken hoe het zal gaan. Zodra er een witte jas (lees dokter) binnenkomt denkt meneertje oh nee daar heb je er weer eentje en doet zijn ogen stijf dicht en schreeuwt al nee, nee, nee voordat ze wat hebben gedaan. Dan kan je wel bedenken hoe hij reageert als ze wel wat doen bij hem. Ach ja mijn mannetje en dokters was al geen goede match en nu moet die arme schat elke dag al die dokters (monsters waarschijnlijk voor hem) onder ogen zien. Zie hem liggen dat ventje van me met buurman, zijn steun en toeverlaat in deze heftige tijd. Ben benieuwd wat de dag ons nu weer brengt. Elke dag weer spannend!


Dag 12. Eindelijk plaats in het AMC. Vandaag om 11.00 uur met de ambulance op pad. Ga hem daar zo maar even proberen op voor te bereiden want gisteren stonden ze door een vergissing al aan zijn bed en daar schrok die nogal van. Daar zijn bloedplaatjes te laag zijn en ze niet goed begrijpen waar dat door komt, moesten we snel een echo laten maken om te zien of hij misschien trombose had door de lieslijn die hij had voor de dialyse waar hij aan lag. Maar dat heeft hij niet. Dus maar weer verder onderzoeken wat daarvan de oorzaak is. En zo ontzettend jammer komen we terug blijken Herman, Silvia en Lenie van mijn werk op bezoek geweest te zijn en echt zo ontzettend lief stond er een grote tas met kadootjes voor Nick, Dani en mijn persoontje op de kamer. Was gewoon ontroerd. En dan kom je thuis staat er ook nog een prachtige bos bloemen van al de collega's van het gerechtshof. Te lief allemaal. Ook de kaartjes voor mij en Dani die wij dagelijks ontvangen doen mij zoveel, echt heel fijn. En Nick die geniet er zo van als ik de kaartjes meeneem die ik thuis heb ontvangen voor hem. Ja mijn mannetje is gek van post en kan er zo van genieten als ik dan even die glinstering in zijn ogen zie in plaats van angst in zijn ogen. Zie hem liggen met zijn nieuwe vriendje. Vandaag weer een spannende dag voor mijn kanjertje!


Wat ben ik toch blij met alle lieve berichtjes op wat voor manier dan ook, ik put daar veel kracht uit en geeft mij veel steun. Ook krijgen Dani en ik veel kaartjes en ook stromen de kaartjes voor Nick binnen en daar is hij zo ontzettend blij mee, dat is het hoogtepunt van de dag voor mijn mannetje, daar geniet hij zo ontzettend van, de rest van de dag vindt hij zo eng met alles wat ze met hem doen, het is ook zo moeilijk uit te leggen aan hem, wat voel je je dan toch machteloos als moeder en je kan niets voor hem doen op dat moment dan alleen maar zijn handje vasthouden, telkens weer zo zwaar!

69 opmerkingen:

  1. Ohh Anita wat maak je veel mee hoop zo dat het allemaal goed komt met je zoontje denk aan jullie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooooo lees je verhaal met kippenvel en tranen in mijn ogen, terwijl wij heerlijk vakantie aan het vieren waren zijn jij en je kanjers door een hel gegaan. Fijn dat hij nu wat dichter bij huis ligt hopelijk komt er snel een beetje licht aan het einde van de tunnel en mag je mannetje snel weer met jullie mee naar huis, want voor een kind zijn het inderdaad witte monsters die aan zijn bed verschijnen.............snapt hij wel een beetje wat er allemaal met hem gebeurd of is dat een beetje moeilijk uit te leggen.

    Lieve Anita ik wens jou en je jongens heel veel sterkte toe en dat Nick maar weer snel je vrolijke oude mannetje word en met jullie mee naar huis mag

    Liefs Debby xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Anita
    Ik bid voor jullie dat alles snel weer goed gaat met jullie
    Hou vol ik denk aan jullie
    Dikke knuffel
    XXX
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie weer een hoop achter de rug... zo veel meegemaakt in maar een paar dagen. Dit moet allemaal heel zwaar zijn voor jullie.
    Ik weet dat je geen andere keus hebt maar vind het ontzettend knap dat je maar door blijft gaan. Heel veel sterkte Anita, ook voor je gezin.
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blog is wel het laatste waar je je druk om moet maken, dus 'verwaarlozen' wil ik niet horen hoor! Wat een drukke en nare periode voor jullie zeg, ongelofelijk spannend met alle onderzoeken, stapjes achteruit en vooruit. Vervelend dat je Nick niet altijd uit kunt leggen wat al die vervelende monsters nu weer aan zijn bed en lichaam komen doen, maar hij bikkelt zich er op zijn eigen manier wel doorheen. Anita, héél veel sterke voor jullie allemaal! Bedankt voor de update, ik denk aan jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verhaal, Anita. Hopelijk gaat het snel wat beter met je kanjer. Heel veel sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schrik ik van je berichten. Dit laatste had ik gemist. Wat ontzettend heftig allemaal en wat zal er veel door je hoofd gaan. Wat een zorgen en verdriet. Weet niet goed wat ik jullie allemaal zou willen toewensen en te zeggen, maar hou vol meid. Weet dat ik intens met je meeleef. Dikke knuffel. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel veel sterkte anita, fijn dat hij nu overgeplaatst is.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Anita, Je doet het geweldig. Ik wens je samen met Dani en Nick veel sterkte. En van Plony WLVC een kleine pleister op de wonde, die zulke weken achterlaat.
    Laat je tranen s nachts maar lopen, tegenhouden heeft geen zin. Knuffel leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    Op FB zag ik al deze berichtjes al voorbij komen, zo spannend en hoe zal het verder gaan, fijn dat hij nu over geplaatst is..wens jullie nog heel veel sterkte, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb al je berichtjes over Nick doorgelezen
    wat een heftige tijd maken jullie op het moment door
    ik heb met dik kippenvel je verhaal gelezen.
    Ik hoop dat Nick snel opknapt en dat je kanjer gauw mee naar huis mag

    Dikke knuf
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Anita,
    Ik lees nu net wat er allemaal met Nick is gebeurd. door omstandigheden ben ik momenteel niet veel op mijn webblog. Je hebt wat door te maken, wat een moeilijke tijd voor je. En wat vind ik dit zielig voor Nick, zoveel dingen te gelijk. Van een één komt het ander. Wil je mij je adres door geven zodat ik voor Nick een kaart kan maken om deze naar hem te sturen via jouw adres. Verder ga je nog een moeilijke tijd te gemoed en wil je hier heel veel sterkte wensen. Lieve groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heftig allemaal Anita. Gelukkig dat hij is overgeplaatst. Hopen dat ze er snel wat aan kunnen verbeteren en dat het weer wat beter met hem gaat. Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat hij is overgeplaatst!! Maar wat zal hij het moeilijk hebben met al die dokters...ik leef erg met jullie mee en denk dagelijks aan je kanjer! Hou je haaks meid!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kippevel en tranen in de ogen Anita...wat een verhaal en wat een kanjers zijn jullie alle drie... Over verwaarlozen van het blog wil ik al helemaal niets horen...ben je zot...Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen maar verder als kaarsjes aansteken, duimen en kaartjes sturen kom ik ook niet...Héél veel kracht, sterkte voor jullie allemaal de komende tijd. Lieve groetjes en een dikke knuffel Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. pppfffff........wat heftig allemaal....
    ik wens jullie heel veel sterkte!!!
    liefs ayten xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita, Maak je niet om het blog. Iedereen begrijpt dat je nu meer aan je hoofd hebt dan bloggen wel knap van je dat je hele verslagen hebt gemaakt..... Fijn dat Nick nu in het AMC is. Daar is veel kennis. We moeten maar afwachten hoe het verder gaat. IK hoop natuurlijk het beste voor jullie. Heel veel sterkte in deze voor moeilijke tijd. Het ga jullie goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wens jullie heel veel sterkte allemaal.
    Kan me je gevoel heel erg goed indenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt zo vervelend allemaal, ik volg je verhalen ook op fb,en goed dat jij je op die manier ook even van je af kan schrijven, en ook iedereen op de hoogte houdt. Het is niet niks deze periode, en ik hoop voor jullie allemaal dat je dit snel af kan sluiten en jullie met z'n drietjes weer vrolijk verder kunnen. Heel veel sterkte allemaal !! Liefssss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Blij om wat van je te lezen... het was zo akelig stil... Mijn kaartje gaat vandaag op de post!!! Fijn dat Nick ervan kan genieten !!!
    Wens je heel veel kracht toe om dit vol te houden!!!

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi anita wat heb jij het zwaar ik wens je heel veel sterkte ook je andere zoontje wat een verdriet allemaal ik leef heel erg met jullie mee lieve groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Anita,
    Moed blijven houden, laten we hopen dat he allemaal weer goed komt met je zoontje. Heel veel sterkte en dikke knuffel.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Meis, meis wat heftig en zwaar allemaal voor jullie! ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet...zit met kippenvel op mijn armen. Zoveel als jullie moeten doorstaan met alle vragen en onzekerheden. Ik wens jou, Dani en fam. ongelooflijk veel sterkte in deze moeilijke tijd! Een dikke pakkerd van mij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Houd moed Anita, achter de wolken schijnt de zon!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Anita,
    Ik weet ook niet wat ik moet zeggen, maar wil je toch laten weten dat ik echt met jullie meeleef, en hoop echt dat alles de goede kant op gaat! Heel veel sterkte!
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Anita, ik kan alleen maar zeggen, heel heel veel sterkte en kracht! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ben ik blij met deze opdate want ik mis wel heel erg veel doordat ik niet aan FB doen en heb de heel week aan jullie moeten denken. meis wat een heftige week hebben jullie achter de rug maar....al weer 1 week verder en vooruitgang dus daar put je dan vast weer heel veel hoop en moed uit! Die foto's van die schat met die knuffels van hem, zooooooooo lief en eigenlijk onwijs bewonderingswaardig hoe hij het allemaal doorstaat want door je blog weten we hoe hij reageert op alles wat op dokter/zusters/onderzoekjes/prikken lijkt en nu krijgt hij dag in dag uit een overdosis te verwerken. Hoop dat het in het andere ziekenhuis ook allemaal goed zal gaan en hij elke dag een stapje verder komt.

    Knuf, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O Anita, ik lees nu alles pas, wat een toestand. Ik leef erg met je mee, zoals zovelen van ons. Ik hoop dat alles goed gaat komen en dat de dialyse maar tijdelijk is. Ik denk aan jullie !!!
    Heb helaas geen adres voor een kaartje.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Anoniem15:20

    Je blog is wel het laatste waar je hoofd nu naar staat, al vind ik het wel fijn dat je ons op de hoogte houdt (als niet facebooker). Het is allemaal wel erg heftig, vooral voor jullie alledrie: voor jou als moeder, voor Dani als broer en vooral voor Nick die toch al niets wilde weten van al die 'witte jassen'. Maar ook voor je ouders die toch regelmatig bij springen en de rest van familie en vrienden. Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat het met Nick weer helemaal goedkomt.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heb geloof ik het één en ander gemist. Zit hier met kippenvel je verhaal te lezen! Wat een heftig verhaal zeg! echt schrikken, en wat een zorg voor jullie!
    Hij is in goede handen en hij moet nog heel wat doorstaan, maar ik hoop dat het steeds een beetje beter gaat, en je straks weer een gezond mannetje mee naar huis kunt nemen.
    Heel veel sterkte, hou je taai!
    Lieve groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve Anita,
    heel veel sterkte en kracht voor jullie allemaal!
    Ik steek elke dag het kaarsje aan voor jullie!
    Liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Fijn dat je ons via je blog laat weten hoe het nu met jullie gaat. Wat ga jij door een hel alsof je in een gigantische achtbaan zit en niet kan zien wanneer je er uit mag. Hou je haaks en ook hier denken we aan jullie.
    groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Anita, wat een verhaal, wat een spannende en onzekere tijd! Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jou en je beide kinderen! Als je 'm daar zo ziet liggen met zijn knuffel Buurman...ohh dan breekt je hart! Gelukkig is hij een vechtertje, zoals je zegt!
    Zou graag een kaartje sturen, weet niet je adres!

    Fijn dat je het hebt laten weten, hoe het nu gaat. We leven allemaal met je mee en denken aan jullie!

    Vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Anita, vreselijk wat jullie allemaal door moeten maken. Gelukkig is het een rechtertje, en dat geeft toch hoop en moed. Ik blijf voor jullie kaarsjes opsteken. Heel veel sterkte en voor nick beterschap.
    Liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Anoniem17:35

    Ik volg je elke dag op facebook, we leven allemaal met jullie mee.
    Zorg eerst maar lekker voor jezelf en je kids.....dat is prioriteit!
    Veel kracht en sterkte toegewenst!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve Anita,
    Om je blog hoef je je echt geen zorgen te maken. Richt jij je nu maar op Nick , Dani en jezelf!
    Je bent een kanjer!!
    Veel sterkte maar weer voor alle dagen die je zo nog door zal moeten brengen.
    Veel liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lieve Anita,
    Om je blog hoef je je echt geen zorgen te maken. Richt jij je nu maar op Nick , Dani en jezelf!
    Je bent een kanjer!!
    Veel sterkte maar weer voor alle dagen die je zo nog door zal moeten brengen.
    Veel liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Anita,
    Fijn om weer wat over Nick te horen,en ik brand elke avond een kaarsje voor hem.
    Ik heb jammer genoeg jullie adres niet,dus kan geen kaartjes sturen.
    Dikke kus voor jullie allemaal,groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ach Anita ik heb echt zo met jullie te doen, ik volg je berichtjes op FB en lees het ook allemaal. Ik denk dat het je zelf ook helpt om alles van je af te schrijven. En dat bloggen... meid er komen vast betere tijden en dan vliegen je mooie kaarten ons weer om de oren. Maar Nick en Dani hebben nu alle aandacht nodig en zeker ook aan jezelf denken.

    Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie!
    Liefs Thea
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Het is een hele zware tijd voor jullie alle drie Anita....ik wens je nogmaals heel veel sterkte en hopelijk gaat het in het AMC de betere kant op met je super lieve kanjer Nick....

    .dikke knuf en veel liefs
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. dit gaat je ook niet in je koude kleren zitten allemaal e thuis mag je je best laten gaan meid ja ook danny is er nog die nog wat aandacht verdient je doet het super goed hoor en dat je je blog iets verwaarloost is niet erg en begrijpelijk ik volg je ook op face book maar hier ook nog denk elke dag aan jullie dikke knuffels

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel veel sterkte Aniet en weet dat ik aan jullie denk! Nu moet je er zijn voor Nick, Dani en vergeet jezelf niet.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat schrik ik van je berichten. Dit laatste had ik gemist. Wat ontzettend heftig allemaal en wat zal er veel door je hoofd gaan. Wat een zorgen en verdriet. Weet niet goed wat ik jullie allemaal zou willen toewensen en te zeggen, maar hou vol meid. Weet dat ik intens met je meeleef. Dikke knuffel. Groetjes Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Heel veel sterkte Aniet en weet dat we hier aan je denken.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Anoniem09:47

    Veel pijn, verdriet en tranen en dan toch verslag weten uit te brengen. Ik bewonder je doorzettingsvermogen op deze manier!!! En je dan ook nog verontschuldigen over 'het niet bloggen'....jij hebt wel hele andere dingen aan je hoofd!
    Denk aan je lief kereltje, denk aan jullie zelf: dat is het allerbelangrijkste op dit moment en ik duim met jullie mee en wens jullie heel veel kracht, liefde en voorspoed!!!

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Anita, heel heel veel sterkte en kracht toegewenst!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Jeetje Anita, ik lees dit nu pas, door mijn blogvakantie heb ik een pos niet geblogd en daardoor je nieuws gemist. Wat een schrik! Natuurlijk heb je nu wel iets anders aan je hoofd dan bloggen, ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat allemaal goed komt met je mannetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Anita,
    ook ik lees je berichten nu (was met vakantie) wat heftig zeg! Heel veel sterkte en kracht toegewenst en hopelijk voelt Nick zich snel weer beter en kan je hem weer lekker mee naar huis nemen, sterkte
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Anita,
    wat een heel verhaal Meis ik krijg er hele koude rillingen van al ik alles lees
    hoop dat alles vlug goed mag komen voor nick
    en heel veel sterkte en moed voor jou en je familie
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Anita,
    via via kom ik toevallig op je blog terecht en lees dit heftige verhaal. Wat een heftige tijd maken jullie door. Ik wens je heel veel sterkte en heel veel beterschap voor je kanjer !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Anita
    Allereerst wil ik je zeggen dat ik je een hele sterke vrouw vind, en over het bloggen verwaarlozen moet je al helemaal niet aan denken want je hebt wel andere zorgen aan je hoofd. Op dit moment moet jij er zijn voor Nick en ook voor Dani, ik weet uit ervaring hoe alle aandacht door velen nu naar Nick uitgaat maar Dani heeft ook steun en aandacht nodig want het is ook voor hem niet niks om zijn broertje zo te zien liggen en om zijn moeder met zoveel verdriet te zien. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe.
    Veel liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Bovenal heb ik bewondering voor hoe je er mee omgaat. Ik vind het heel knap want je staat er toch maar alleen voor en dan telkens die spanning en tegenslagen, dat valt niet mee! Ik wens je nogmaals heel veel sterkte en kracht en veel beterschap voor Nick!

    liefs van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Fijn om weer iets te horen van jullie!
    Heb de naam van Nick en het ziekenhuis opgeschreven om een kaartje naar toe te sturen.
    Het blijft allemaal heel spannend voor jullie.
    Hopelijk kunnen ze hem in het AMC goed helpen!
    Denk goed aan jezelf en ook aan Dani!
    Als mensen je hulp aanbieden, voel je niet bezwaard, maar maak er gebruik van!
    Dat helpt je weer om meer tijd en energie te steken in de aandacht voor je kinderen, jezelf en al het heen en weer reizen en de emoties waar dit ongetwijfeld mee gepaard gaat!
    En af en toe huilen is juist heel goed hoor, het moet er toch een keertje uit en verwerkt worden, want dit is echt heel heftig allemaal.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Lieve Anita, pffffffff ik dacht ik ga eens even op Anita d'r blog kijken hoe het met haar gaat. Ineens lees al ik al deze vervelende berichten. Wat sneu voor Nick, en natuurlijk ook voor jou & Dani. Ik leef enorm met jullie mee en zal duimen voor een snelle verbetering. Hou je taai, al zal dat niet makkelijk zijn. Weet dat we allemaal aan je denken!! Sterkte.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Met tranen in mijn ogen heb ik je bericht gelezen. Niet te geloven hoe jij je moet voelen nu op dit moment. Ik hoop dat het allemaal goed komt met je mannetje en ik wens je heel veel sterkte toe. En natuurlijk begrijpen we allemaal dat je even geen tijd hebt om te bloggen, je kind gaat voor...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Oooo, Ik leef zo met je mee. ik hoop dat het allemaal goed komt. Ook al zal het allemaal niet mee vallen. Heel veel sterkte.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Lieve Aniet,

    Wat ga jij door een hel op dit moment. Ik zit met tranen in mijn ogen je bericht te lezen. De onzekerheid en de onmacht je kan niks voor hem doen alleen vertrouwen op de doktoren en er voor hem zijn. Ik wens je heel veel sterkte en je bent elke dag in mijn gedachte.

    Liefs,
    Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Kippevel bij het lezen van je bericht! Heel veel sterkte voor jullie allemaal en we blijven duimen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Anoniem23:30

    Fijn dat hij is overgeplaatst Aniet! Wat heftig allemaal en wat zul je je machteloos voelen. Zo zielig voor dat kleine sterke ventje en zo zwaar voor jou. Heel veel sterkte!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi Anita,
    Niet druk maken om ons hoor. Jeetje meid wat heb je het verduren! En wat vind ik je een kanjer hoe je erin staat! Echt niet makkelijk!
    Heel veel sterkte,
    Lieve groetjes AnitaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Lieve, lieve Aniet, wat moet jij door een hel gaan zeg!
    Heel veel sterkte voor jullie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi Anita,

    Dat was schrikken toen ik jou berichtjes las!
    Wat een narigheid zeg wat jullie moeten meemaken. Wat moet dat moeilijk zijn voor jullie om Nick zo te zien.
    Ik wil jullie heel veel kracht toewensen. Sterkte met alles en ik hoop dat het snel weer wat beter gaat met Nick. Heel veel beterschap!

    Veel liefs Natasja X

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Op facebook lees ik je berichtjes ook. Meid ook via deze weg heeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte voor jullie allemaal!! Ik zag net dat Nick alweer kan lachen. leuke foto hoor!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Anoniem17:11

    jeetje meid

    ik krijg er spontaan een huil bui van
    wat een ellende
    zo oneerlijk o een schitterend manneke en dan oveel leed
    wens jullie dan ook heel veel sterkte en kracht toe deze tijd
    hoop dat het echt binnen kort beter gaat
    veel liefs en knuf anneke uit hengelo

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hoi Anita, heb al je berichten gelezen en leef erg met je mee! Hoe erg allemaal! Ik wil je veel sterkte toe wensen en héél véél beterschap voor Nick!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hoi Anita, ik ben op vakantie geweest en lees nu pas je berichten over Nick. Ik wens jou, Dani en je familie heel veel sterkte toe en hopelijk wordt Nick gauw weer beter. Liefs Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hoi Anita,

    Lees nu pas in welke grote zorgen je zit om je kanjertje. Ik wens jou en de rest van de familie heel veel sterkte. En hoop dat Nick weer spoedig mag herstellen.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wooww Anita , dit is best heftig allemaal zeg voor jullie alle drie ,
    hier word je stil van allemaal, ik wens je dan ook veel kracht en
    heel veel sterkte toe in deze spannende tijden , dikke knuff van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita